Support av Diracom WMS via Team Viewer

Support med Team Viewer

Utbildning, support samt demo, endast på kundens initiativ.

Bild på en dator med Team Viewer på skärmen. LogSoft använder sig av Team Viewer i support, utbildning samt demo-syfte.

Support med Team Viewer

Support för att ansluta samt kontrollera våra kunders data

Med fjärrsupport har vi möjlighet att ansluta till, samt kontrollera, våra kunders datorer. Detta för att t ex kunna utföra support, utbildning eller demo. Fjärrsupporten sker enbart på initiativ av kund.

Fjärrsupporten sker via ett program som heter Team viewer. Anslutningen sker via en säker anslutning och det enbart efter att kund själv har bekräftat det hela (med en unik kod). Anslutningen fungerar även om man t ex använder en brandvägg, VPN eller liknande.

När vi har utfört det arbete som krävs, då avslutas anslutningen. Ytterligare anslutningar är inte möjliga utan att kund själv bekräftar detta.

Steg för steg guide för fjärrsupport WMS

Såhär kommer ni igång med fjärrsupporten

Bild på person som paketerar en vara i ett lagervaruhus. LogSoft hjälper dig med lagerhanteringssystem, kontakta LogSoft för att veta mer.

WMS lösnignar i Trollhättan

Vill du veta mer?

Om du har några frågor om våra produkter eller vill ha hjälp att utveckla ett helt nytt skräddarsytt system som ännu inte finns, tveka inte att kontakta oss.

Lagerhanteringssystem i Trollhättan

Vi hjälper dig skapa ett fungerande lager

Kontakta oss, så berättar vi mer.